مطالب جدید و پر محتوا

ساخت وبلاگ

ماجرای بازداشت جذاب ترین دختر آمریکا (عکس)

این دختر زیبا که در سال 2010 به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شده بود در حالت مستی بازداشت شد. هنگامی که او روز سه شنبه در حال مستی در محاصره دیترویت از هایلند پارک دستگیر شد.ریما فاکیح یک دورگه امریکایی – عرب است که خانواده اش در سال 1993 از لبنان به امریکا مهاجرت کرده اند، ریما موفق شد در سال 2010 تاج دختر شایسته امریکا را بر سر بگذارد. او اهل میشیگان است و به خاطر رانندگی یک جگوار سیاه و سفید در حال مستی دستگیر و روانه دادگاه شد.

ماجرای بازداشت جذاب ترین دختر آمریکا (عکس)

ریما توسط یک افسر پلیس به نام R. KALIS متوقف شده بود.این افسر پلیس گفت : توقف در ساعت 2:15 در ترافیک رخ داده شد.این گزارش می گوید که او رانندگی یک جگوار 2011 سیاه و سفید را داشته است.وقتی افسر راهنمایی و رانندگی KALIS ، از وی گواهینامه رانندگی میخواهد این خانم راننده بلافاصله خودش را به عنوان خانم ایالات متحده آمریکا معرفی و اظهار میکند که در حال راندن ماشین یک دوست است.

در گزارش ماموران ذکر شده آنها حین بازرسی خودروی وی یک بطری باز و نیمه خالی MOET و شامپاین در کف تختهای پشت صندلی راننده پیدا کرده اند

این ملکه زیبایی سابق متهم به رانندگی در حال مستی است وی در مورد حضورش در دادگاه گفته است که این درس جدیدی در زندگی من بود و امیدوارم چیز های زیادی از این درس آموخته باشم.

ماجرای بازداشت جذاب ترین دختر آمریکا (عکس)

ابتدا قرار بود مجازات 93 روز زندان برای وی درنظر گرفته شود اما قاضی پرونده نهایتا وی را به پرداخت جریمه نقدی متهم کرد. پلیس اعلام کرده است هنگام بازداشت غلظت الکل در خون وی دو برابر حد مجاز در قانون این کشور بوده است.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 5:24

عجیب ترین دختر دنیا که یک ابر انسان واقعی است (عکس)

به گزارش ایران ناز پزشکان انگلیسی اولیویا فرانس‌ورثِ هفت ساله را به خاطر بدن عجیبی که دارد «دختر مصنوعی» می‌نامند.به گزارش ایران ناز افسانۀ اَبَرانسان‌هایی که هیچ چیز آنها را از پا در نمی‌آورد را بارها شنیده‌ایم، اما آیا باورتان میشود چنین چیزی در دنیای واقعی نیز ممکن است؟

عجیب ترین دختر دنیا که یک ابر انسان واقعی است (عکس)

اولیویا فرانس‌ورث تنها هفت سال دارد . این دختر باهوش که در هادرزفیلدِ انگلیس زندگی می‌کند، یک فوق بشر است و چیزی از یک اَبَـرانسان کم ندارد؛ عجیب است که او نه گرسنه و خسته می‌شود و نه حتی درد را احساس می‌کند.

ممکن است ظاهر اولویا شبیه به سایر دختران هم سن و سالش باشد اما بدن وی درد و گرسنگی و خستگی را احساس نمیکند ! به همین خاطر پزشکان به او لقب دختر مصنوعی داده اند!

بررسی ها تا بحال نشان میدهد او دچار نوعی اختلال عجیب و کروموزومی است که دانشمندان تا امروز حتی نتوانسته‌اند نامی برای آن پیدا کنند.ظاهراً اولیویا تنها کسی در جهان است که هر سه علامت را با هم دارد.

عجیب ترین دختر دنیا که یک ابر انسان واقعی است (عکس)

نیکی، مادر اولیویا می‌گوید دخترش حتی با یک اتومبیل تصادف کرده اما صدمه‌ای ندیده است.نیکی می‌گوید: «خودرو در خیابان با اولیویا برخورد کرد و چندین متر او را روی زمین کشید، خیلی وحشتناک بود، من و دیگر بچه‌هایم فریاد می‌کشیدیم، اما او برخاست و به سوی من دوید و فقط پرسید “چه شده؟”»

عجیب ترین دختر دنیا که یک ابر انسان واقعی است (عکس)

مادر این کودک هفت ساله می‌گوید او می‌تواند سه روز بدون حتی لحظه‌ای چُرت زدن فعالیت کند و افزون بر آن حتی نیازی به غذا خوردن ندارد.

عجیب ترین دختر دنیا که یک ابر انسان واقعی است (عکس)

نیکی می‌گوید از نظر او فرزندش کاملاً طبیعی است، چرا که اولیویا نیز خودش را غیرطبیعی نمی‌داند.با این وجود، مادر اولیویا تمایل دارد دلیل اصلی وجود چنین علائمی در دخترش را بداند و پزشکان نیز هنوز در حال بررسی این مورد نادر هستند.

مطالب مرتبط :

ماجرای بازداشت جذاب ترین دختر آمریکا (عکس)

ضرب و شتم بیرحمانه دختر زیبای 16 ساله در روسیه (عکس)

عروس خوشبختی که سرتاپایش را طلا گرفته اند (عکس)

ماجرای مدل شدن دختری با صورت سوخته (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 5:24

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 30 دی 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 30 دی متولدین فروردین ماه

شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

فال روزانه 30 دی متولدین اردیبهشت ماه

این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شايد در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

فال روزانه 30 دی متولدین خرداد ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه 30 دی متولدین تیر ماه

شما امروز می‌توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت‌های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می‌شود. انتخاب در دستان خود شماست!

فال روزانه 30 دی متولدین مرداد ماه

شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را بپذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعف هایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه 30 دی متولدین شهریور ماه

شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سياره بخت تان يعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.

فال روزانه 30 دی متولدین مهر ماه

شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

فال روزانه 30 دی متولدین آبان ماه

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

فال روزانه 30 دی متولدین آذر ماه

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال روزانه 30 دی متولدین دی ماه

امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه 30 دی متولدین بهمن ماه

شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

فال روزانه 30 دی متولدین اسفند ماه

امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 5:24

اختراع رباتی که به اسپرم مردان سرعت می دهد (عکس)

محققین مرکز تحقیقاتی «IFW Dresden» آلمان موفق به نسل جدیدی از موتورهای شتاب دهنده اسپرم در مقیاس میکروسکوبی شده اند که این روش می تواند ناباروی در مردان را به صفر برساند.

به گزارش ایران ناز دانشمندان آلمانی وسیله ای ابداع کرده اند که به کمک اسپرم هایی می آیند که حرکت آنها برای رسیدن به تخمک ضعیف است و بوسیله آن حرکت آنها تقویت می شود.

در این روش منحصر به فرد، دانشمندان آلمانی وسیله ای را با نام  «spermbot » موتور دار ابداع کرده اند که به کمک اسپرم هایی می آیند که حرکت آنها برای رسیدن به تخمک ضعیف است و بوسیله آن حرکت آنها تقویت می شود.

اختراع رباتی که به اسپرم مردان سرعت می دهد (عکس)

استفاده از ربات سرعت دهنده اسپرم می تواند ناباروری در مردان را به صفر برساند

این در حالی است که دانشمندان آلمانی مرکز تحقیقاتی «IFW Dresden» در سال ۲۰۱۴ میلادی از این روش منحصر به فرد رونمایی کردند که در آن سلول های اسپرم زنده در میان تویوب های میکروسکوپی ساخته شده از تیتانیوم و آهن قرار گرفته بودند و به وسیله میدان های مغناطیسی به مقاصد خود هدایت می شدند.  

اختراع رباتی که به اسپرم مردان سرعت می دهد (عکس)

ربات سرعت دهنده اسپرم

اما این بار محققین مرکز تحقیقاتی IFW Dresden آلمان موفق به نسل جدیدی از «spermbot» شده اند که همچنان برای رسیدن اسپرم ها به تخمک متکی به میدان های مغناطیسی هستند اما به جای اینکه سلول های اسپرم در تویوب ها احاطه شوند این بار پلیمرهای مارپیچ با پوشش فلزی که بسیار ظریف هم هستند، ساخته شده اند که قادر به گرفتن اسپرم از پشت هستند و تنها دم اسپرم ها را احاطه می کنند و باعث حرکت بیشتر روبه جلو آنها می شوتد که موجب به وجود آمدن شکل مارپیچ مغناطیسی با micromotor در آنها می شود.
این روش منحصر به فرد در مجله Nano Letters منتشر شده است.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 1:26

بازیگر ایرانی به دلیل آلودگی هوا ریه هایش خونریزی کرد

به گزارش ایران ناز همزمان با شدت گرفتن میزان آلاینده های هوای تهران بازیگر معروف سینما و تلویزیون رضا ایرانمنش گفت: «الان آلودگی هوا بشدت مرا اذیت می‌کند. در حال حاضر خون ریزی‌های من شروع شده و حدود 10 روز است که ریه من خونریزی می‌کند.

این روزها شدت آلودگی هوا و بی‌تدبیری مسؤولان محیط‌زیست، اعتراض هنرمندان را در بر داشته تا آنان هم در هجرت آسمان آبی شهر لب به گلایه بگشایند.

رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون که جانباز شیمیایی نیز هست  از جمله افرادی است که در این باره اظهارنظر کرده و گفته است: «الان آلودگی هوا بشدت مرا اذیت می‌کند. در حال حاضر خون ریزی‌های من شروع شده و حدود 10 روز است که ریه من خونریزی می‌کند.

وی ادامه داد: جالب است وقتی رادیو گوش می‌کردم یکی از مسؤولان صحبت می‌کرد و می‌گفت: ما این قابلیت را داریم که بخواهیم وضعیت آب و هوایی را کنترل کنیم!»

این بازیگر فیلم «سجاده آتش» در ادامه گفته‌هایش با اشاره به بی‌تفاوتی مسؤولان امر درباره آلودگی هوا افزود: مشکل اصلی ما این است که مسؤولان تا هر بحرانی پیش می‌آید سریع می‌اندازند گردن مردم؛ چیزی که به وضوح وظیفه خودشان است.

رضا ایرانمنش در ادامه سخنانش افزود: به جای این موضوع بیایند بگویند چقدر در این زمینه فرهنگسازی کرده‌اند؟ تا مردم مثلا تک‌سرنشین نیایند. وقتی آدم می‌بیند مسؤولی به جای اینکه تلاشی کند نوک پیکان را به سمت مردم نشانه می‌برد، دلزده می‌شود.

رضا ایرانمنش گفت: همین مترو هم تا جایی که من می‌دانم مشکلات خاص خود را دارد، من که تا به حال به دلیل مشکلات جسمانی سوار نشده‌ام اما می‌دانم آنجا هم ازدیاد جمعیت بیداد می‌کند و مردم به سختی تردد می‌کنند. درخیابان‌ها هم اوضاع اسفناک است و بی‌شک مقصر دولت است؛ مسؤولانی که از وظیفه خود شانه خالی می‌کنند مقصر اصلی هستند. به هر حال امیدوارم به جای شعار دادن‌ها، این دولت تدبیر و امید راهی پیدا کند.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 1:26

عکس های دیدنی از تیپ نیکی کریمی در آلمان

در این بخش از سایت ایران ناز عکس های دیدنی از تیپ نیکی کریمی در آلمان را مشاهده می کنید.

کارگردان و بازیگر سوپر استار سینمای کشورمان که به آلمان سفر کرده اند ، تصاویری جدید از این سفر را در اینستاگرام خود منتشر ساخت . به گزارش ایران ناز نیکی کریمی به همراه لیلا زارع و دیگر عوامل فیلم شیفت شب, به آلمان سفر کرده بودند که در ادامه عکس هایی از تیپ نیکی کریمی در آلمان را مشاهده می کنید.

عکس های دیدنی از تیپ نیکی کریمی در آلمان

شایان ذکر است نیکی کریمی برای اکران فیلم شیفت شب به آلمان سفر کرده بود.در این سفر لیلا زارع و دیگر همکاران نیکی کریمی همراهش بودند. در ادامه عکس هایی از نیکی کریمی در آلمان را مشاهده می کنید.

****

عکس های دیدنی از تیپ نیکی کریمی در آلمان

خوشحالم كه بعد از چند ماه فشرده كاری تيم پخش فيلم ، دستياران خوبم سعيد پاكستانی و پيام ايرايی هم در اين سفر همراه من هستند

و همينطور ليلا جان زارع …به شهر كلن امديم كه امشب نمايش داريم …جای همه گروه خوبم در ” شيفت شب ” خالی …

نمايش ديشب مان در فرانكفورت هم عالی بود و فقط متاسف شدم كه بليط ها تمام شده و كلی از هم وطنان با اينكه از راه دور امدند نتوانستند فيلم را ببينند

عکس های دیدنی از تیپ نیکی کریمی در آلمان

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 1:26

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

در این بخش عکس های دیدنی سایت ایران ناز زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان را مشاهده می کنید.

به تازگی به گزارش ایران ناز عکس هایی از ماشین عروس خاص و شیک که توسط یک تیونر روسی طراحی شده است در فضای مجازی دست به دست می شود. یک تیونر خلاق روسی این لیموزین رویایی را برای یک عروس داماد طراحی کرده است. شایان ذکر است این ماشین عروس قرار است به سایر زوج هایی که دلشان یک ماشین عروس خیلی خاص میخواد اجاره داده شود!

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 6:45

سنگسار دو دختر همجنسگرا در آلمان جنجالی شد (عکس)

به گزارش ایران ناز دو زن همجنسگرا در شهر دورتموند المان توسط سه جوان عرب سنگسار شدند.

پس از اینکه آنگلا مرکل امادگی آلمان را برای پذیرش مهاجران سوری و کشورهای جنگ زده اعلام کرد ، سیل مهاجران کشورهای جنگ زده به آلمان شروع شد که این امر باعث اعتراضات زیاد مردم آلمان شد .

تعارض و تضاد فرهنگی بین برخی از این مهاجرین با فرهنگ مردم آلمان ، عده ی زیادی را دچار دردسر و مشکل کرده ،به گزارش ایران ناز از آن میان میتوان به آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس توسط مهاجران و یا اذیت جنسی زنان در استخرهای مختلط آلمانی توسط مردان مهاجر اشاره کرد. در کنار همه ی اینها بتازگی دو زن همجنسگرا در شهر دورتموند المان توسط سه جوان عرب سنگسار شدند

دو زن همجنسگرا در يکي از خيابانهاي شهر دورتموند المان توسط سه جوان مرد سنگسار شدند.به گزارش پليس المان سه جوان افريقاي شمالي به جرم سنگسار نمودن دو زن همجنسگرا در شهر دورتموند المان دستگير شدند.

سنگسار دو دختر همجنسگرا در آلمان جنجالی شد (عکس)

جاسمين و اليزا دو زن همجنسگرا بودند که توسط سه فرد افريقايي مورد حمله واقع شدند.خانم ها به پليس گفته اند در خيابان قدم مي زده اند و سه فرد انها را تعقيب نموده و به انها متلک مي گفته اند.يکي از انها به دوستانش گفته است همچنين زناني را بايد سنگسار نمود.سپس افراد از گوشه خيابان سنگهايي برداشته و به طرف خانم ها پرتاب مي نمايند.

در بازجوییهای پلیسی از این سه نفر ،حمله کنندگان در سخنان خود اظهار داشته اند قبل از رسيدن پليس سعي داشته اند دو خانم را سنگسار نمايند.خانم اليزا 37 ساله و جاسمين 50 ساله مي گويند سه مرد به زبان عربي با انها سخن مي گفته اند

يکي از زنان مي گويد مقداري راه را که رفتيم سه جوان در نزديکي ايستگاه راه اهن از گوشه اي سنگهايي برداشته و به سمت ما هدف گيري نمودند.جاسمين در گفتگو بت شبکه تلويزيوني ست1 مي گويد رفتار انها وحشيانه بود.انها يک مشت ادم وحشي هستند.سه جوان فعلا در بازداشت پليس بسر مي برند

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 6:45

فال و طالع بینی روز سه شنبه 29 دی 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 29 دی متولدین فروردین ماه

خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همچنان از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خود را روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

فال روزانه 29 دی متولدین اردیبهشت ماه

ایستادگی كه در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اكنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اكنون شما فرصت این را دارید كه آن را به موقعیت بهتری تبدیل كنید. ممكن است شما كاملا مطمئن باشید كه در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط كنونی این اعتقاد شما را تایید نكنند كه امور كاری در حال پیشرفت كردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه 29 دی متولدین خرداد ماه

ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آنها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینكه عطارد منطقی – سیاره حاكم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌های خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید.

فال روزانه 29 دی متولدین تیر ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید كه بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به كسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید كه اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است كه شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید كه برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیكه آماده نیستید، فكر نكنید كه مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه 29 دی متولدین مرداد ماه

ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد كه اطمینان دیگران اكنون به شما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید.

فال روزانه 29 دی متولدین شهریور ماه

امروز ممكن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می‌رسد این امر شدنی باشد. اینكه از امكانات خود اطمینان داشته باشید، ‌یك چیز است، و كاملا متفاوت است كه حقیقت اینكه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاكم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یك ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت كنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال روزانه 29 دی متولدین مهر ماه

شما درك می‌كنید كه باید آنچه را كه قبلا آغاز كرده بودید تمام كنید، اما ممكن است وسوسه شوید كه با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را كند كنید. عقب انداختن واكنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینكه عملی بودن كارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینكه وارد كار شوید بررسی كنید. كمتر عجله داشتن باعث می‌شود كمتر احساس نگرانی كنید.

فال روزانه 29 دی متولدین آبان ماه

ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود كه بخواهید امروز احساسات‌تان را با كسی تقسیم كنید. شما معمولا عادت دارید كه احساسات خود را از دیگران پنهان كنید زیرا فكر می‌كنید كه اگر احساسات خود را بیان كنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ كنید. درباره اینكه چه می‌خواهید صحبت كنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینكه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت كند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه كنید. اگر بتوانید این كار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممكن است از اینكه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال روزانه 29 دی متولدین آذر ماه

امروز سیاره حاكم شما ژوپیتر با عطارد زیرك ملاقات می‌كند، شما را به تمركز كردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌كند. شما با اینكه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و كار دارید، حتی اگر تفریح كمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ كس نمی‌تواند افكار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس می‌تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیكه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اكنون پنهان كنید.

فال روزانه 29 دی متولدین دی ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید كه دیگران یا دوستان نزدیك شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست كه می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است كه شما اكنون عقیده محكم و استواری راجع به چیزی دارید كه بر موضوع حل نشده‌ای تاكید می‌كند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش كنید كه به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یكدفعه شما می‌فهمید كه این جدایی نیازی به این ندارد كه همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه 29 دی متولدین بهمن ماه

اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می‌شود، و باعث می‌شود‌ ذهن شما بیشتر تحریك شود. هر فكر كوچكی كه برای هوشیاری بیان می‌شود آبشاری از ایده‌ها را به ذهن شما می‌ریزد. شما نمی‌توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا كنید. سعی نكنید كه امروز فكر خود را محدود كنید، بنگرید كه چگونه چیزهای خیلی كوچك براحتی با چیزهای بزرگ تركیب و هماهنگ می‌شود.

فال روزانه 29 دی متولدین اسفند ماه

حس ششم شما به شما می‌گوید كه هفته آینده ممكن است كمی‌ تنبل باشید، ‌پس سعی می‌كنید كه هر زمانیكه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممكن است ذهن شما بسیار سریع عمل كند كه شما نتوانید جریان ایده‌هایی كه در آن وجود دارد را آهسته كنید. سعی نكنید كه جلوی هیچ كدام از این افكار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی كنید. فقط افكاری كه به ذهن شما می‌رسند را مشاهده كنید، مطمئن باشید كه بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یكی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یكباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 6:45

پسر 6 ساله ای که برای خرید اسباب بازی قصد گرفتن وام داشت با واکنش جالب پدرش روبرو شد.

به گزارش ایران ناز این کودک که برای خرید اسباب بازی تقاضای وام پیش از موعد کرده‌بود، نامه جالبی با سربرگ شرکت مشهور پس‌انداز و وام پدر ‘DAD Savings and Loans’ برای پسرش فرستاد. در این نامه قید شده بود دلیل اصلی مخالفت بودجه کم و سابقه انجام ندادن کارهای خانه است.

پاسخ پدر به پسرش این‌چنین بود:«با عرض تاسف به اطلاع می‌رساند که امکان پرداخت وام به مبلغ  درخواستی 14 پوند وجود ندارد. پس از بررسی حساب شما مشخص شد شما بودجه کافی در اختیار ندارید و اینکه کارهایتان را خودتان انجام نمی‌دهید.

علاوه بر این شما از کریسمس حدود 55 پوند برای تهیه وسایل سرگرم کننده پرداخت کرده‌اید. در صورت تمایل برای تغییر تصمیم می‌توانید با قسمت رسیدگی با شکایت به شماره (شماره تلفن مادر) تماس حاصل نمایید. از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم. با احترام، پدر مدیرعامل.»

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:04

عکسهای دیدنی از حیواناتی که با سایه خلق شده اند را در ادامه این مطلب از ایران ناز مشاهده می کنید.

جولیانو زابو فارغ‌التحصیل رشته‌ی ارتباط تصویری از کالج ملی هنر و طراحیِ دوبلین است و در سال 2014 با کسب رتبه‌ی اول فارغ‌التحصیل شد. او دوست دارد تا در آثار خود به کاغذ بعدی تازه بدهد و به قولی به آن‌ها جان ببخشد. او در جدیدترین مجموعه‌اش از سایه برای خلق حیواناتی سه‌بعدی آن‌هم بر روی صفحات مسطح استفاده کرده است.

عکسهای دیدنی از حیواناتی که با سایه خلق شده اند

عکسهای دیدنی از حیواناتی که با سایه خلق شده اند

عکسهای دیدنی از حیواناتی که با سایه خلق شده اند

عکسهای دیدنی از حیواناتی که با سایه خلق شده اند

عکسهای دیدنی از حیواناتی که با سایه خلق شده اند

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:04

پیرمرد 103 ساله که قدیمی ترین راننده دنیاست (عکس)

عکس های این پیرمرد 103 ساله که قدیمی ترین راننده دنیاست را در ایران ناز مشاهده می کنید.

پیرترین و قدیمی ترین راننده دنیا پیرمردیست که از ایتالیا به انگلستان رفته و ساکن کمبریج است.وی در سال 1950 به انگلستان آمده و سپس در 1956 به کمبریج رفته است.به نظر می‌رسد به گزارش ایران ناز این پیرمردِ 103 ساله که سابقاً بستنی‌فروش و شیرفروش بود، پیرترین راننده‌ی انگلستان باشد.

پیرمرد 103 ساله که قدیمی ترین راننده دنیاست (عکس)

پیرمرد 103 ساله که قدیمی ترین راننده دنیاست (عکس)

جیوانی روزو بیش از هشت دهه است که رانندگی می‌کند و می‌گوید قصد ندارد فعلاً دست از رانندگی بکشد.به گزارش ایران ناز او می‌گوید: هنوز می‌توانم رانندگی کنم و به رانندگی‌ام اطمینان دارم و حالا حالاها می‌خواهم پشت فرمان بنشینم.

پیرمرد 103 ساله که قدیمی ترین راننده دنیاست (عکس)

پیرمرد جوان دل میگوید : “من از 20 سالگی راننده شده ام من در آن زمان یک کارمند در ارتش ایتالیا بودم و بناربر این شروع کردم به رانندگی وسایل نقلیه نظامی در ایتالیا .منقبل از اینکه به انگلستان بیایم راننده بودم، و پس از آن برای سالهای طولانی خودروی ون خودم را راندم.

پیرمرد 103 ساله که قدیمی ترین راننده دنیاست (عکس)

“من هنوز هم مناسب هستم، و بینایی من خوب است، و به عنوان یک راننده هنوزم  احساس اعتماد به نفس دارم. بنابراین من امیدوارم که رانندگی ام را ادامه دهم

جیوانی به شوخی میگوید راز طول عمر و روحیه بالایش داشتن زن جوان است ! چرا که همسرش 14 سال از وی کوچکتر بود!جالب است که این پدربزرگِ ساکنِ کمبریج تا به امروز فقط 2 بار به خاطر سرعت زیاد و یک‌بار به خاطر بلیت پارکینگ جریمه‌شده و به گفته خودش تابه‌حال تصادف نکرده است.جیوانی پس از درگذشت همسرش آنا ماریا در سال گذشته، هرروز با خودروی میتسوبیشی لنسر خودش به قبرستان می‌رود.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:04

کامنت الناز شاکردوست از لندن درباره اجرای برجام (عکس)

الناز شاکردوست درباره اجرای برجام و برداشته شدن تحریم ها واکنش نشان داد. بیانیه برجام توسط ظریف و موگرینی در ساعت یک بامداد امروز یکشنبه قرائت شد. به گزارش ایران ناز پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریمهای آمریکا و اروپا، افراد زیادی واکنش نشان داده و ابراز خوشحالی کردند.الناز شاکردوست بازیگر زن سینماکه در لندن به سر میبرد نیز اجرایی شدن برجام را به ملت ایران تبریک گفت.الناز شاکردوست در این باره در اینستاگرام نوشت :

کامنت الناز شاکردوست از لندن درباره اجرای برجام (عکس)

«تبريك ميگم به مردم ايران بابت سكوت و نجابتِ ده سال از بهترين سالهاى عمرشان ، تبريك به ما ملت صبور بابت استقامت در برابر قيمتهاى نجومى و اقتدار در برابر تحريم آنچه حق ساده زندگيمان بود مباركمان باشد فرجـام اين بـرجــام!»

مطالب مرتبط :

عکسهای الناز شاکردوست در لندن با تیپ زیبا و خاص

خبر جنجالی ازدواج الناز شاکردوست و مهاجرت ناگهانی اش (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 4:08

فال و طالع بینی روز دوشنبه 28 دی 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 28 دی متولدین فروردین ماه

دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.

فال روزانه 28 دی متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه 28 دی متولدین خرداد ماه

برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را وارد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی‌ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می‌توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

فال روزانه 28 دی متولدین تیر ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

فال روزانه 28 دی متولدین مرداد ماه

بازی کردن طبق قوانین افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی‌توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

فال روزانه 28 دی متولدین شهریور ماه

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.

فال روزانه 28 دی متولدین مهر ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه 28 دی متولدین آبان ماه

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات‌تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال روزانه 28 دی متولدین آذر ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می‌شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی‌تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می‌شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

فال روزانه 28 دی متولدین دی ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.

فال روزانه 28 دی متولدین بهمن ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده‌ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه 28 دی متولدین اسفند ماه

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوانید شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 4:08

گلفروشی مردی در لباس زنانه برای هزینه درمان پسرش

به گزارش ایران ناز دیدن بیماری و درد عزیزان سخت است بخصوص آنکه بیمار کودکت باشد. یک پدر چینی که فرزندش به بیماری سرطان مبتلاست برای تأمین هزینه‌های درمان سرطان پسرش دست به اقدام جالبی زد.این پدر چینی به‌همراه همسرش تلاش می‌کند تا هزینه‌های سنگین درمان سرطان فرزند 5ساله‌اش را فراهم کند.

گلفروشی مردی در لباس زنانه برای هزینه درمان پسرش

دبه همین علت این پدر فداکار، با پوشیدن لباس زنانه در یکی از ایستگاه‌های متروی پکن، اقدام به فروختن گل می‌کند.اقدام این پدر چینی بازتاب زیادی بین کاربران شبکه‌های مجازی داشته است.گفته می‌شود هزینه‌های شیمی‌درمانی بسیار بالا بوده و پدر و مادرش تاکنون بیش از 21هزار یورو هزینه کرده‌اند.

گلفروشی مردی در لباس زنانه برای هزینه درمان پسرش

گلفروشی مردی در لباس زنانه برای هزینه درمان پسرش

گلفروشی مردی در لباس زنانه برای هزینه درمان پسرش

گلفروشی مردی در لباس زنانه برای هزینه درمان پسرش

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 2:36

لو رفتن جالب محمد رضا گلزار در پیست دیزین (عکس)

به گزارش ایران ناز بازیگر سریالهای تلویزیونی مهران رجبی با انتشار عکسی جالب در اینستاگرامش از برخورد تصادفی خود و محمدرضا گلزار گفت.این بازیگر سینما در صفحه اینستاگرامش نوشت:

لو رفتن جالب محمد رضا گلزار در پیست دیزین (عکس)

اومده بودم قله دیزین که یکنفر که عینک بزرگی داشت و کاملا استتار بود زیر گوشم گفت مهران من گلزارم و واقعا گلزار بود و لو رفت و کلی خوش گذشت

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 2:36

همسر سلن دیون خواننده آهنگ تایتانیک در گذشت (عکس)

سلن دیون و همسرش رنه آنژلی ,سالها با عشق و احترام به یکدیگر زندگی کردند و خواننده محبوب اهنگ تایتانیک بخاطر سرطان همسرش مدتها از عرصه خوانندگی کناره گیری کرد تا مدت زمان بیشتری با همسرش که مبتلا به سرطان حنجره بود زندگی کند.

به گزارش ایران ناز خواننده آهنگ عاشقانه تایتانیک ،یعنی سلن دیون ، همسر خود را بر اثر سرطان حنجره از دست داد. ممکن است زندگی سلن دیون برای خیلی از افراد عجیب باشد چرا که این خواننده 47 ساله برای اینکه درکنار همسر 73ساله اش باشد و بتواند با بیماری سرطانش با تمام وجود بجنگد مدت ها فعالیت خود را به طور موقت به حالت تعلیق دراورده است.

همسر سلن دیون خواننده آهنگ تایتانیک در گذشت (عکس)

همسر و فرزندان سلن دیون

سلن دیون Céline Dion خواننده سرشناس کانادایی است که در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در شارلماین در کبک به دنیا آمده است.سلن دیون در سال 1987 با همسرش رنه آنژلی René Angélil که مدیر برنامه هایش نیز بود, آشنا شده و در سال 1991 نامزد شدند.

همسر سلن دیون خواننده آهنگ تایتانیک در گذشت (عکس)

این زوج موفق سپس در سال 1994 در کلیسای نوتردام در کانادا بایکدیگر ازدواج کردند.سلن دیون در سال ۱۹۹۹ و در اوج موفقیت، اعلام کرده بود که قصد دارد دو سال در کارش وقفه بیندازد چرا که در آن زمان مشخص شده بود همسرش به سرطان حنجره مبتلا شده است و قصد داشت بیشتر وقت خود را با او و خانواده اش سپری کند و بیشتر در کنار وی باشد.

بد نیست بدانید این زوج صاحب سه فرزند شدند و سلن پس از چند سال دوری از موسیقی, در سال 2002 بار دیگر به حرفه مورد علاقه اش (خوانندگی) بازگشت و به حرفه اش پرداخت.

طبق گزارش رسانه ها ، روز پیش اعلام شد که رنه آنژلی همسر 73 ساله سلن دیون بخاطر بیماری سرطان درگذشته است.او پس از ابتلا به سرطان حنجره در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ در منزلش در شهر لاس وگاس، ایالت نوادا درگذشت.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 2:36

این پسر بخاطر بیماری اش همیشه باید لبخند بزند (عکس)

پسر بچه ای که در تصاویر مشاهده می کنید از یک بیماری نادر رنج می برد.

به گزارش ایران ناز شاید در نگاه اول کسی باورش نشود این پسر بچه ی زیبا و خوش خنده در واقع بیه بیماری سختی مبتلاست.به گزارش ایران ناز خنده کودکان که همیشه دلنشین و روح افزاست این بار در مورد این پسر بچه ی زیبا ، باعث غم و ناراحتی خانواده اش گردیده است.

ماجرا ازین قرار است که پسر بچه 2 ساله اهل دِویزِس در ویلتشایر همیشه شاد است و میخندد،اما این میزان لبخند و شادی طبیعی نیست و او دچار بیماری و عارضه نادری است که باعث شده در همه حال لبخندی روی لبان او بنشیند.

این پسر بخاطر بیماری اش همیشه باید لبخند بزند (عکس)

سندورم مترسک خنده در پسر بچه 2 ساله

بیماری های نادر بسیاری در برخی افراد به ویژه خردسالان وجود دارد که هر کدام به نوعی نه تنها کودکان را بلکه والدین را نیز درگیر این مشکل کرده است،اُلی پتِریکِ 2 ساله، اهل دِویزِس در ویلتشایر با «سندروم آنجِلمَن» یا «مترسک خندان» پا به دنیا گذاشت.

این پسر بخاطر بیماری اش همیشه باید لبخند بزند (عکس)

در واقع سندروم آنجلمن یک ناهنجاری کروموزومی است که باعث اختلالات شدید در یادگیری و لبخندی دائمی بر روی صورت می شود.جالب اینجاست که  افراد مبتلابه این بیماری رفتاری شاد دارند ازاین رو اغلب می خندند یا لبخند می زنند و به راحتی هیجان زده می شوند. این بیماری آن قدر نادر است که تنها 1000 مورد از ابتلا به آن در انگلستان گزارش شده است.

این پسر بخاطر بیماری اش همیشه باید لبخند بزند (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 7:08

عکس باورنکردنی و واقعی لیلی و مجنون در فرانسه

داستان عاشقانه لیلی و مجنون شهرتی جهانی دارد و حالا در یکی از موزه های کشور فرانسه عکسی از لیلی و مجنون به نمایش عموم گذاشته شده است.

در این مطلب از سایت ایران ناز تصویری منتسب به لیلی و مجنون را برای شما به نمایش بگذاریم که در موزه لوور فرانسه از آن نگهداری می‌شود.در مورد عشق لیلی و مجنون افسانه های زیادی بر سر زبانهاست .لیلی و مجنون معروف ترین نمونه عشق ناکام در سنت ادبی ما هستند. داستان قیس نامی که عاشق لیلی، دختر بزرگ قبیله بنی عامر شد ولی پدرش او را به قیس نداد و عوضش دادندش به تاجر خرپولی به اسم ابن السلام از قبیله بنی اسد و به قول حسین منزوی:

لیـلا دوباره قسمت ابن السـلام شد
عشق بزرگم آه، چه آسان حرام شد

داستان لیلی و مجنون در ادبیات جهان نمونه های فراوانی دارد اما نظامی گنجوی بود که با آن منظومه خواندنی اش داستان را به این اسم جاویدان کرد و اسم مجنون را به عنوان نماد عشق دبیرستانی و بدون هیچ خواسته ای، بر سر زبان ها انداخت.

بعدها تعداد زیادی از شاعران فارسی و عرب زبان هم روایت خودشان از این زوج را تعریف کردند که منظومه های جامی و امیرخسرو دهلوی، منظومه ترکی محمد فضولی و همینطور نمایشنامه احمد شوقی مصری از همه معروف تر هستند.

عکس باورنکردنی و واقعی لیلی و مجنون در فرانسه

شهرت لیلی و مجنون در جهان آنقدر زیاد است که حتی اریک کلاپتون معروف هم در ۱۹۷۰ یک ترانه به اسم لیلا خواند.البته از صحت و سقم این تصویر اطلاعی در دست نیست …اینکه آیا لیلی و مجنونواقعیت تاریخی دارند یا یک خیال شاعرانه هستند، از آن سوال های زرد تاریخ ادبیات است که هنوز جواب درست و درمانی برایش پیدا نشده است.

به صورت سنتی، می گویند در عصر جاهلیت و کمی پیش از اسلام، شاعری در عرب بوده به اسم قیس بن ملوّح عامری که دیوانی از اشعارش هم هست (و در کتاب «غزالاتی در میان خلایق» گزیده شعر عرب به ترجمه دکتر عبدالحسین فرزاد می توانید نمونه هایش را بخوانید). این آقای قیس، عاشق دختری از همان قبیله به اسم لیلی بوده و اشعاری برایش می گفته. این اشعار چنان شهرت پیدا می کند که ملت، بعدها هم هر شعری که نام لیلی در آن بود را به او نسبت دادند و او را «مجنون لیلی» یعنی دیوانه عشق لیلی لقب دادند.

قدیمی ترین سندی که درباره قیس بن ملوّح داریم، کتاب «الشعر و الشعرا» نوشته ابن قتیبه دینوری است که در سال ۲۷۶ قمری نوشته شده. یکصد سال بعد هم کتاب معروف «لاغانی» (به معنای ترانه ها، که دایره المعارفی از شعر و ادب و اخلاق مسلمان های قرون نخستین است) تمام داستان های مربوط به مجنون تا آن روز را جمع آوری کرد.

در قرون جدید محققان آمدند و روی دیوان شعر منسوب به قیس عامری تحقیق کردند و گفتند اینها از نظر زبان و محتوا با هم نمی خواند و لغاتی از دوره های تاریخی مختلف در آنهاست و معلوم است که این اشعار کار یک نفر نیست و چه بسا اصلا آن یک نفر هم وجود خارجی نداشته باشد. برای همین در بیشتر تاریخ ادبیات عرب های معتبر (مثل تاریخ ادبیات عرب نیکلسون یا حنا الفاخوری که هر دو به فارسی هم ترجمه شده اند) اسمی از این شاعر نمی بینید.

اتفاق مهم دیگری در مورد لیلی و مجنون این بود که وقتی الواح گلی بابل باستان (شهر باستانی بین النهرین در عراق امروزی) کشف شد، دیدند در الواح کتابخانه بخت النصر، داستانی هست درباره کیس (قیس) و لیلاکس (لیلی). توی این داستان، کیس و لیلاکس که در معبد خورشید تحصیل می کنند دلباخته هم می شوند. کاهن ها لیلاکس را مجبور به اعتکاف در معبد می کنند و کیس هم متهم به دیوانگی می شود.

لیلاکس از معبد فرار می کند و خلاصه بعد از ماجراهایی به هم می رسند ولی کیس بی وفایی کرده و با زن چوپان فرار می کند. (توی بعضی از روایت ها لیلی و مجنون هم، مجنون با دختر نوفل، پهلوان عرب ازدواج می کند) اما بعد دوباره یکسری محقق (از جمله کراچکوفسکی، ایرانشناس روس که بیشترین تحقیق را روی این داستان انجام داده) پیدا شدند و گفتند این داستان با شرایط جامعه بابل آن روز نمی خواند و به احتمال قوی بعد از دوره بابل باستان، یعنی در زمان هخامنشیان نوشته شده و بعدا به کتابخانه های قدیمی اضافه شده است. خلاصه که فعلا معلوم نیست تکلیف این مجنون صحراگرد بی سامان بالاخره چه می شود!

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 7:08

فال و طالع بینی روز یکشنبه 27 دی 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 27 دی متولدین فروردین ماه

اگر افكار شما در جهت عشقی مبهم حركت می‌كند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریكی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر كنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف كنید، آن به همان سرعتی كه پدیدار شده بود محو خواهد شد.

فال روزانه 27 دی متولدین اردیبهشت ماه

سیاره حاكم شما ونوس، شما را در تماسی لذت بخش با پلوتون قدرتمند قرار می‌دهد. شما می‌خواهید احساس خوبی را كه دارید با دیگران و به خصوص دوستان تان تقسیم كنید،‌ این امكان پذیراست چرا كه اشتیاق شما برای ارتباط با آنها بسیار شدید است. به جای اینكه احساسات شدید خود را ابراز كنید، ایده خوبی است كه دوست داشتن‌ها و دوست نداشتن‌های خود را ابراز نكنید تا زمانیكه احساسات معمول‌تان به سر جای خود برگردند.

فال روزانه 27 دی متولدین خرداد ماه

شما نیازی ندارید كه امروز از بروز احساسات خود جلوگیری كنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را كه اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده كند. اما بعد از این می‌فهمند كه شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌كنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای كاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار كردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است كه احساسات خود را از كارهایتان تفكیك كنید.

فال روزانه 27 دی متولدین تیر ماه

شما می‌خواهید همه درباره اتفاقاتی كه امروز می‌افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن باشد كه شما فكرش را می‌كنید. شخصی ممكن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می‌توانید بگویید كه به نظر می‌رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی كنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌های مثبت افكار خود درباره برنامه‌هایی در زندگی تان دارید تمركز كنید.

فال روزانه 27 دی متولدین مرداد ماه

ممكن است ترجیح بدهید كه الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشكار شدن آن جلوگیری كنید، اما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی كنترل كنید. با این وجود، رفتارهای غیر ارادی امروز ایده خوبی نیست چرا كه شما از این می‌ترسید كه چیزی را كه بدست آورده‌اید از دست بدهید یا فرصتی را كه شما را در جستجوی عشق موفق می‌ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واكنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می‌افتد. پنهان كردن تمایلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی كنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

فال روزانه 27 دی متولدین شهریور ماه

ممكن است نیاز باشد كه به عقب باز گردید و كاری را كه فكر می‌كردید به اتمام رسانده‌اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است كه درمی‌یابید آن نیاز به كار بیشتری دارد. الان زمان این است كه كاری را كه شروع كرده بودید را بسازید و تمام كنید و هر كاری می‌توانید برای اطمینان انجام دهید كه تلاش‌های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینكه از این موقعیت فرار كنید و پروژه جدیدی را آغاز كنید، با انجام دادن كارهای ناتمام، تا جاییكه می‌توانید زندگی‌تان را استحكام ببخشید.

فال روزانه 27 دی متولدین مهر ماه

شما هیچ دلیلی برای اجتناب از عشق و عاشقی ندارید،‌ حتی اگر مطمئن نیستید كه همه چیز آن طوری كه آرزو می‌كردید باشند. سیاره حاكم شما كه متمایل به رابطه است، تعاملات شما را با هم هماهنگ می‌كند،‌ زمانیكه اتصال ونوس – پلوتون شما را از محدوده عقلانی خارج كرده و به سمت قلمرو حواس پیش می‌برد. به جای اینكه همیشه در حال گارد گرفتن باشید،‌ در پی یافتن راهی باشید تا محدودیت‌های شما را ملایم‌تر كنند مخصوصا زمانیكه با شخص خاصی هستید.

فال روزانه 27 دی متولدین آبان ماه

با وجود اینكه ماه امروز در نشان شما بسیار آرام است، سیاره حاكم شما، پلوتون بی‌رحم، شما را به سمت خوشی‌های یك عشق ناب سوق می‌دهد. اما راه‌های بسیاری برای خوشگذرانی و سرخوشی وجود دارد كه تنها یكی از آنها شما را راضی می‌كند. از استراحت كردن و آرامش داشتن نترسید و اجازه دهید ذهن شما آزاد باقی بماند. رویاها و تصورات شما مكان‌هایی را به شما نشان می‌دهند كه تا بحال به آنجا سفر نكرده‌اید و می‌توانند شما را به طرف راه درستی هدایت كنند كه در آینده برای شما مناسب باشد.

فال روزانه 27 دی متولدین آذر ماه

ممكن است بخواهید پیغامی را كه حالا دریافت می‌كنید نادیده بگیرید، حتی اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصیحت قرار دهند. اما شما آماده شنیدن آن باقی می‌مانید، اما قسمتی از شما از محدودیت‌های عاطفی كه دارید باخبر است و نمی‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشید،‌ ممكن است فرصت شگفت انگیز عاشقانه‌ای را از دست بدهید اگر بخواهید غیر قابل انعطاف رفتار كنید درمقابل آن چیزی كه درست جلوی بینی شما قرار دارد.

فال روزانه 27 دی متولدین دی ماه

با وجود اینكه شما می‌خواهید كه كار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان كمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌كنند. رابطه‌ای كه اخیرا با كسی دارید ممكن است عمیق‌تر شود یا یك رابطه جدید را شروع خواهید كرد. شما تمایل ندارید كه با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یك خانه تغییر نمی‌كند،‌ پس سعی نكنید كه آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینكه مدام نگران نتیجه آن باشید.

فال روزانه 27 دی متولدین بهمن ماه

ممكن است امروز به خاطر احساسات سركشی از امید و آرزوها, گیج و پریشان شوید. اگر چه اینها در وهله اول مسئله و مشكلی به نظر نمی‌رسند،‌ شما می‌توانید بسیار به تمایلات خود وابسته شوید كه هر چیزی بستگی به آن دارد كه آینده چه اتفاقی می‌افتد. آرزو كردن بهترین‌ها، كار اشتباهی نیست،‌ اما اعتراف كردن به اینكه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد بهتر است.

فال روزانه 27 دی متولدین اسفند ماه

حتی اگر شما رویكردی كاملا رویایی و فریبنده به روابط‌تان داشته باشید باید جنبه‌های بدبینانه آن را هم مد نظر قرار دهید. اگر از جدیدترین اطلاعات و آگاهی خود برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان استفاده كنید برایتان بسیار مفید و موثر خواهد بود. با وجود اینكه شما همیشه دو طرف هر نتیجه و اتفاقی را می‌بینید، این آگاهی و هوشیاری شماست كه باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید و به جلو پیش بروید، یعنی به سمت برآورده كردن آرزوها و محقق ساختن رویاها به واقعیت!

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 7:08